Despre noi

DESPRE NOI

DAS-PRO Expert Auto SRL este un <b>service auto multi-marca</b>, având ca activitate principală  reparația și întreținerea autovehiculelor.

Este un <b>service auto profesional</b>, cu un personal calificat, fiecare angajat fiind specializat individual, conform normelor europene. Service-ul este dotat cu scule și echipamente de ultima generație, conținând 4 puncte de lucru.

Lucrările pe care le desfășuram în service sunt reparații mecanice, testări tehnice, lucrări electrice și diagnoză la standarde profesionale.

Locația service-ului auto este în <b>sector 3 București</b>, zona <b>Dristor – Mihai Bravu – Calea Vitan</b>, lângă Kaufland Răcari.

DAS-PRO Expert Auto SRL este autorizată RAR, cu autorizația nr. 20803 din 18.12.2017.

Clasa: 2
Activităţi:

 A1.1 motor și sistemele auxiliare: (Categoria M1, N1)
                        A1.1.1 mas și mac:
                              A1.1.1.1 cu carburație și/sau injectie mecanică
                              A1.1.1.2 cu injecție cu gestiune electronică și sisteme de depoluare
                              A1.1.1.3 cu injecție directă de înaltă presiune și sisteme de depoluare
                        A1.1.2 motoare hibride
                        A1.1.4 sisteme auxiliare
                              A1.1.4.1 instalația de alimentare
                              A1.1.4.2 instalația de răcire
                              A1.1.4.3 instalația de evacuare
                              A1.1.4.4 instalația de pornire
                  A1.2 sistemul de transmisie (Categoria M1, N1)
                        A1.2.1 transmisie mecanică
                              A1.2.1.1 în trepte și cu tracțiune pe o axă sau pe mai multe axe
                              A1.2.1.2 în trepte, asistată și cu tracțiune pe o axă sau pe mai multe axe
                              A1.2.1.3 în trepte, asistată cu gestiune electronică și cu tracțiune permanentă pe mai multe axe
                        A1.2.2 transmisie automată:
                              A1.2.2.1 cu convertizor și tractiune pe o axă sau pe mai multe axe
                              A1.2.2.2 cu convertizor gestionat electronic și tracțiune pe o axă sau pe mai multe axe
                              A1.2.2.3 cu convertizor gestionat electronic și tracțiune permanentă pe mai multe axe
                        A1.2.3 transmisie cu variator:
                              A1.2.3.1 cu variator mecanic
                              A1.2.3.2 cu variator cu gestiune electronică
                  A1.3 sistemul de rulare: (Categoria M1, N1)
                        A1.3.2 axe (punți):
                              A1.3.2.1 axe rigide
                              A1.3.2.2 axe independente;
                        A1.3.3 suspensii:
                              A1.3.3.1 suspensie mecanică și/sau mecano-hidraulică:
                                    A1.3.3.1.1 suspensie mecanică
                                    A1.3.3.1.2 suspensie mecano-hidraulică
                                    A1.3.3.1.3 suspensie mecano-hidraulică cu gestiune electronică (activă)
                              A1.3.3.2 suspensie penumatică:
                                    A1.3.3.2.1 cu reglare mecanică
                                    A1.3.3.2.2 cu gestiune electronică
                  A1.4 sistemul de direcție: (Categoria M1, N1)
                        A1.4.1 fără asistare
                        A1.4.2 cu asistare hidraulică
                        A1.4.3 cu asistare electrică
                  A1.5 sistemul de frânare: (Categoria M1, N1)
                        A1.5.1 sistem de frânare mecanic
                        A1.5.2 sistem de frânare hidraulic:
                              A1.5.2.1 fără asistare
                              A1.5.2.2 cu asistare și fără sisteme avansate de control
                              A1.5.2.3 cu asistare si cu sisteme avansate de control
                        A1.5.4 sistem de frânare electric
                  A1.6 sistemul electric: (Categoria M1, N1)
                        A1.6.1 sistem electric clasic
                        A1.6.2 sistem electric cu echipamente în rețea (CAN) cu și fără circuit de înaltă tensiune:
                              A1.6.2.1 cu dispozitive optice clasice
                              A1.6.2.2 cu dispozitive optice adaptive
                  A1.8 alte sisteme: (Categoria M1, N1)
                        A1.8.1 sisteme de reținere:
                              A1.8.1.1 cu centuri de siguranță clasice
                              A1.8.1.2 cu centuri de siguranță cu prestrângere în caz de impact
                              A1.8.1.3 cu alte sisteme de reținere
                        A1.8.2 sisteme electronice de asistență a conducatorului auto:
                              A1.8.2.1 sistem adaptiv de menținere a vitezei
                              A1.8.2.2 sistem de avertizare la schimbarea benzii de circulație
                              A1.8.2.3 sistem automat de evitare și atenuare a impactului
                              A1.8.2.4 alte sisteme
                        A1.8.3 sisteme de vizibilitate directă și indirectă
                        A1.8.4 sisteme de încălzire, de climatizare și/sau de refrigerare
                              A1.8.4.1 cu sursa de energie de la motorul de tracțiune

 A2.1 înlocuire de:
                        A2.1.1 uleiuri
                        A2.1.2 filtre
                        A2.1.3 plăcuțe de frână
                        A2.1.4 lichide
                        A2.1.5 becuri și siguranțe
                        A2.1.6 curele transmisie
                        A2.1.7 agent refrigerent

DAS-PRO EXPERT AUTO SRL execută:

Diagnoza

Pentru diagnoza folosim interfete specializate din categoria OP-COM, VAG COM, CAN BUS etc care permit evaluarea corecta a starii autovehiculului dvs. Modulele de control ECU din componența autovehiculelor includ în afara sistemului de aprindere, printre altele și: sistemul de pornire, de anti-blocare al frânelor (ABS), de climatizare, de control airbag, controlul de distanță, etc Unități de control vizibile sunt pe tahometru, în forma lui nouă împreună cu turometru și diverse alte indicatoare. Senzori cum ar fi, nivelul combustibilului în rezervor, presiunea uleiului pot dispune de propriul modul electronic care sunt, printre altele, memorate pe termen lung. . Aparatele schimbă informațiile cu privire la condițiile de funcționare și alte date relevante ale vehiculului, prin diferite sisteme de interfețe (CAN, LIN, MOST, FlexRay). În afara acestora, prin aceste interfețe se pot face legătura la OBD respectiv diagnosticarea vehiculului. Acesta pot fi legate de aparate de diagnosticare sau cu calculatoare personale, avînd o interfață corespunzătoare prin care poate să comunice. În principal sunt căutate și identificate erorile pe care modulul electronic le-a înregistrat la propriile teste sau la sensorii de legătură.

Revizii si kituri de distributie

Efectuam revizii periodice recomandate de producatorii de autovehicule. Inlocuim kituri de distributie. Kitul de distributie are rolul de a asigura functionarea perfecta a motorului, insa, din cand in cand, el trebuie schimbat. Ideal ar fi sa schimbi kitul de distributie din timp si sa nu astepti sa se rupa cureaua sau lantul din cauza uzurii si implicit sa se deterioreze motorul. Specialistii recomanda schimbarea kitului/cu curea de distributie, dupa primii 90.000 de kilometri parcursi, urmand ca apoi sa il schimbi la fiecare 60.000 de kilometric sau o data la 3 -4 ani, uzura acestuia afectand functionalitatea. Kiturile de distributie contin, de obicei, cureaua de distributie si rola intinzator, insa unele kituri au si un set de suruburi si piulite. Cureaua de distributie este cea care antreneaza axul cu came, pompa de injectie, pompa de ulei si pompa de apa, ruperea acesteia provocand cele mai mari pagube. Rola intinzator are rolul de a pune in miscare cureaua de distributie.

Flote auto

Asiguram revizii periodice si reparatii pe baza de contract pentru societatile comerciale care detin flote auto.

Motoare – cutii de viteze

Reparam motoare, cutii de viteze, ambreiaje si sistemele aferente acestora.

Suspensii

Verificam si reparam sisteme de suspensie.

Sisteme electrice

Verificam si reparam sisteme electrice auto

Sisteme de franare

Reparam si verificam sisteme de franare.

Climatizare

Testare si verificare nivel de freon precum si reparatii ale sistemului de climatizare.

Tractare

Asiguram servicii de tractare prin firme partenere. Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati.

ECHIPA NOASTRĂ

LaurentiuManager / Maistru Electromecanic
Read More
PaulaAsistent Manager
Read More
CostinReceptioner
Read More
Gabriel T.Mecanic
Read More
Alex B.Mecanic
Read More
Gabriel B.Mecanic
Read More
Previous
Next
VREI SĂ FII COLEGUL NOSTRU?

Mecanic

Angajari – Mecanic

Candidatul ideal pentru postul de Mecanic auto:

  • Flexibilitate: va adaptati usor în functie de situatie.
  • Lucrul in echipa: va place lucrul în echipa si de asemena puteti lucra indiviual.
  • Organizat: va plac lucrurile facute bine.
  • Dornic sa isi imbunatateasca in permanenta nivelul cunostintelor in domeniu.

 

Descrierea jobului de Mecanic auto:

Specificatiile postului:

  • Nivel de studii: liceu sau scoala profesionala în domeniu sau curs de calificare.
  • Cursuri de pregatire: standarde de calitate, tehnice în domeniu.
  • Experienta de specialitate: minim 1 an.

 

Atributii principale:

  • Realizeaza întretinerea mijloacelor de transport inainte de plecarea în cursa.
  • Urmareste mentinerea in parametrii optimi a starii tehnice a mijloacelor de transport si comunica sefului direct constatarea unor defectiuni.
  • Realizeaza reparatiile necesare la mijloacele auto.
  • Stabileste necesarul de piese de schimb si emite comenzile necesare catre seful direct.
  • Intocmeste documentele necesare pentru evidentierea interventiilor efectuate si predarea la timp catre compartimentele autorizate.

PROGRAMARE ONLINE

Vă rugăm ca după completarea formularului, să așteptați comfirmarea telefonică pentru stabilirea orei și a datei disponibile.